PL EN RU

O nas

Firma "Olimpia" istnieje od 1993 roku. Obecnie prowadzimy działalność w dwóch sklepach o łącznej powierzchni 500 m2.
Specjalizujemy się w sprzedaży sprzętu narciarskiego, rowerowego, tenisowego, snowboardowego, fittnesowego. W ofercie mamy także rolki, akcesoria do pływania i nurkowania. Prowadzimy również specjalistyczny sklep turystyczny z szeroką ofertą plecaków, namiotów, odzieży i obuwia oraz sprzętu kajakarskiego.
Od roku bardzo mocno rozwijamy ofertę odzieży i obuwia do biegania i nordic walking. Oferujemy najwyższej jakości sprzęt sportowy oraz odzież i obuwie najlepszych marek światowych.
Prowadzimy serwis rowerowy i narciarski.
Zawsze można liczyć na fachową obsługę oraz doradztwo.
Wszyscy w firmie uprawiają sport. Wiemy co sprzedajemy.

Zapraszamy!

Zapraszamy Państwa również do zapoznania się z artykułami prasowymi o naszej firmie i naszych pracownikach w dziale Piszą o nas ».

 


Jak pracujemy?
Klienci są dla nas wszystkim! Okażmy im należne zainteresowanie.
Nasza firma istnieje aby pomagać klientom i świadczyć im usługi na najwyższym poziomie. Naszym głównym założeniem nie jest tylko zwykła sprzedaż ale przede wszystkim zapewnienie kupującym pozytywnych doświadczeń. Pragniemy tworzyć w naszym sklepie taką atmosferę, aby klienci chcieli do nas wracać.

Wielu klientów miało w przeszłości złe przeżycia z obsługą klienta. Wiele osób denerwuje się na samą myśl o robieniu interesów z nieznaną sobie firmą. W Olimpii staramy się wykraczać poza oczekiwania naszych klientów jednocześnie niwelując czynnik nerwowości i niepewności.

Nadawanie tempa.
„Jeżeli coś jest dobre to nie należy tego zmieniać” - W naszej firmie nie spotkasz się z takim podejściem. Zawsze chcemy doskonalić jakość swoich usług, to dzięki temu jesteśmy jeden krok przed konkurencją! Ustalamy standardy, z których konkurencja może czerpać tylko przykład. Inne firmy mogą kopiować nasze metody ale nie są w stanie skopiować naszego zespołu. To właśnie dzięki naszym pracownikom jesteśmy w stanie zaoferować klientom najlepszą jakość obsługi.

Tworzyć. Przystosowywać. Rozwijać.
Wolność w tworzeniu nowych pomysłów zawsze była i będzie głównym motorem naszego sukcesu. Świat nieustannie się zmienia, abyśmy mogli być konkurencyjni i zdolni do zaspokajania zmieniających się potrzeb klientów musimy być nastawieni na rozwój.

Taka sytuacja wymaga od nas kreatywnego myślenia. Cały czas pracujemy nad nowymi rozwiązaniami oraz polepszaniem tych istniejących. Nasi pracownicy często wymieniają się spostrzeżeniami co zrobić aby jak najlepiej sprostać wymaganiom klienta.

Ciągły rozwój.
Według nas żadna firma nie powstaje i nie rozwija się sama z siebie. To pracownicy muszą się rozwijać aby przenieść swoje przedsiębiorstwa na wyższy poziom. To właśnie dlatego rozwój pracowników jest taki ważny.

Olimpia zawsze robiła rzeczy, których inne firmy nawet by się nie podjęły. Dlaczego? Bo to naprawdę trudna praca. Gdyby to było łatwe jakie wartości byśmy sobą reprezentowali? To właśnie przez tą ciężką i skrupulatną pracę osiągamy sukces.

Kilka idei którymi się kierujemy w pracy:
• rozwijanie silnych stron, umiejętność rozpoznawania słabości oraz chęć ich eliminowania
• rozwijanie wysokiego poziomu własnej wartości
• ciągłe dążenie do osiągnięcia ideału
• rozwój umysłowy, szkolenia

Jesteśmy szczerzy i otwarci.
Wypełniając swoje zobowiązania zawsze staramy się trzymać swoich postanowień ale jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że czasami coś może pójść nie tak . Staramy się być otwarci i szczerzy wobec naszych klientów i zawsze informujemy ich o ewentualnych przeszkodach. Nie boimy się trudnych konwersacji gdyż uważamy, że komunikacja z klientem to klucz do sukcesu.

Razem możemy wszystko.
W Olimpii nie ma podziału na „twój dział” czy „mój dział”. Jest po prostu „Nasza firma”. Oczywiście każdy pracownik ma swój zakres obowiązków ale wszyscy staramy się działać dla dobra ogółu. Praca zespołowa ma dla nas kluczowe znaczenie, odpowiedzialność jest zbiorowa. Sukces nie jest zasługą poszczególnych osób a odzwierciedleniem zaangażowania i współpracy wszystkich członków zespołu.

Efektywność.
Zawsze jesteśmy skoncentrowani na maksymalnej efektywności. Nasza umiejętność „robienia więcej” była i ciągle będzie kluczowym elementem do wprowadzania w życie naszych wartości. Nie ma tu miejsca na półśrodki, zawsze dajemy z siebie maksimum. Czas spędzony w pracy nie jest tylko rutyną wiemy, że to co robimy jest ważne.

Praca to nasza pasja.
Dla wielu ludzi uprawianie sportu to wiele pozytywnych wspomnień i doświadczeń. Chcemy aby nasi klienci tak samo cieszyli się z aktywności fizycznej jak my. W tym celu staramy się wspierać wszystkich entuzjastów sportu. Od początku mieliśmy jasno sprecyzowaną wizję - nie chcieliśmy być tylko sklepem, ale też pełnić rolę inicjatora uprawiania sportu. Nie tylko sprzedajemy rolki, ale też nasz pracownik uczy na nich jeździć, wyjaśnia, na czym polegają zalety sprzętu, doradza. Organizowaliśmy wyścigi rowerowe, biegi masowe, naukę pływania.

Chcemy być liderem w obsłudze klienta.
Wierzymy, że kluczem do maksymalizacji prawdopodobieństwa sukcesu jest profesjonalna obsługa naszych klientów.

Poniżej przedstawiamy kilka zasad, którymi staramy się kierować:
• Każdy klient powinien być traktowany jednakowo, z należytym szacunkiem i sprawiedliwie
• Staraj się nawiązać pozytywną relację
• Podczas rozmowy wykaż się pokorą
• Więcej słuchaj niż mów
• Pamiętaj, że potrzeby Twojego rozmówcy są równie ważne jak Twoje

Wersja Mobilna   |   Wersja PC
Copyright 2008-2017, OlimpiaSuperSport sp. z o.o. sp.k. Bydgoszcz
Wszelkie prawa zastrzeżone