shopping_bag Your Cart

CART

There are no products in the Cart

Scott - Terms of Warranty


Co jest objęte gwarancją?
Gwarancją objęte są wady materiałowe i wady fabryczne ramy, wahacza czy widelca (pod warunkiem, że jest to widelec marki SCOTT). Na rowery firmy SCOTT sprzedawane jako kompletnie złożone przez firmę SCOTT  lub autoryzowanego dealera SCOTT.

Jak długi jest okres gwarancji?
Dobrowolna gwarancja producenta ograniczona jest do 5 lat na ramę i wahacz i odpowiednio 2 lata na widelec (w przypadku produktu SCOTT) od daty zakupu przez pierwszego właściciela i dotyczy tylko pierwszego właściciela. Gwarancja wygasa w momencie przekazania praw własności na inną osobę.
Dobrowolna gwarancja udzielana jest na 5 lat pod warunkiem dokonywania corocznych przeglądów, które powinny być przeprowadzane zgodnie z warunkami podanymi poniżej.
Autoryzowany Serwis musi potwierdzić podpisem i pieczątką wykonanie przeglądu. Jeśli taki coroczny przegląd nie zostanie wykonany, ta 5-letnia dobrowolna gwarancja zostanie skrócona do 3 lat.
Koszty przeglądów, napraw oraz wymian części zużywających się, pokrywa właściciel.
W przypadku rowerów Gambler, Voltage FR oraz Volt-X gwarancja udzielana jest na okres 2 lat. Naprawione i wymienione produkty objęte są gwarancją na okres pozostały do końca ważności gwarancji wystawionej w momencie zakupu towaru.

Jakie są obowiązki gwaranta?
SCOTT wymieni lub naprawi każdą wadliwą część albo zwróci koszty zakupu (podane na rachunku zakupu produktu) Decyzję o sposobie „rozpatrzenia” podejmuje SCOTT. Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za każdą pozagwarancyjną, a konieczną do wymiany część po uprzednim ustaleniu kosztów.

Czego nie obejmuje ta ograniczona gwarancja?
Gwarancja obejmuje tylko rowery, które zostały zakupione jako w pełni zmontowane.
Ograniczona gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, które istniały przed „przeniesieniem ryzyka”; nie obejmuje produktów używanych w wypożyczalniach ani rowerów pokazowych czy demonstracyjnych. Ograniczona gwarancja nie obejmuje defektów wynikających z naturalnego zużycia (pełna lista części naturalnie zużywających się umieszczona jest w instrukcji); wypadków; zaniedbania; niewłaściwego obchodzenia się z produktem; wypadków losowych; niewłaściwego montażu; nie dostosowanie się do zalecanych czynności obsługowych, konserwacyjnych czy napraw; niewłaściwych lub niewłaściwie wykonanych czynności obsługowych, konserwacyjnych i napraw przeprowadzanych przez podmioty i osoby inne niż autoryzowany dealer SCOTT; użycie części bądź narzędzi niewłaściwych dla produktu; wszelkich modyfikacji produktu.
Wszystkie produkty posiadają instrukcję obsługi, postępuj zgodnie z nią oraz z innymi wskazówkami umieszczonymi bezpośrednio na lub dodanymi do produktu.

Jak złożyć reklamację zgodnie z warunkami gwarancji?
Żeby złożyć reklamację zgodnie z warunkami gwarancji musisz powiadomić firmę SCOTT o zaistniałej wadzie/defekcie w czasie obowiązywania gwarancji i zwrócić na swój koszt produkt do przedstawiciela SCOTT/punktu zakupu w celu przeprowadzenia w odpowiednim czasie ekspertyzy.
Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem SCOTT (lista dostępna na www.scott.pl), zadzwoń do obsługi klienta lub krajowego dystrybutora (lista dystrybutorów dostępna na www.scott-sports.com). Wszystkie reklamowane produkty muszą być dostarczone czyste i z kompletem dokumentów. W przypadku wymiany lub zwrotu, wadliwy produkt staje się własnością SCOTT i musi zostać zwrócony.
Przy zakupie roweru zostaje wydany protokół przekazania roweru (znajduje się on na końcu instrukcji) którego kopia po podpisaniu przez klienta zostaje u dealera. Warunkiem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej jest przedstawienie tego protokołu jaki potwierdzenia zakupu wraz z produktem.

W jaki sposób prawo krajowe wpływa na te warunki gwarancji?
W kwestiach nieuregulowanych gwarancję mają zastosowanie przepisy krajowego prawa handlowego.

Zalecenia.
Zalecamy przeprowadzanie corocznych przeglądów i napraw u autoryzowanych dealerów SCOTT. Niewłaściwe lub nieodpowiednie wykonywane przeglądy unieważniają dobrowolnie przedłużoną  gwarancję. Koszty przeglądów pokrywa klient.
back
PayU
Blik
Inpost
E Raty
BNP
BNP