Firma Kross udziela na zakupiony sprzęt gwarancji na okres 24 miesięcy od daty zakupu. Warunkiem ważności gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu oraz wypełnionej i podpisanej Karty Gwarancyjnej. Producent zapewnia bezpłatną naprawę w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji uszkodzeń wynikłych wyłącznie z wad materiałowych.
Rozpatrzenie reklamacji powinno nastąpić w terminie 14 dni. Jeżeli sprzęt wymaga ekspertyzy, termin ten ustala się na 28 dni.
Ekspertyzę wykonuje producent, który jednocześnie może przedłużyć czas gwarancji o ilość dni niezbędnych na przeprowadzenie oceny technicznej uszkodzenia.
Producent wymaga aby, w ciągu pierwszego miesiąca Eksploatacji od daty nabycia dokonać przeglądu roweru w autoryzowanym serwisie. Druk Gwarancji - 309 kB Regulamin Użytkowania i Polityka Reklamacji - 270 kB
|